Początek :D

Siemanko :)


Pewnie zadajecie sobie pytanie po co ten blog ?

Już wam odpowiadam ten blog powstał dla was .
Blog został stworzony aby wam zaprezentować przemianę moje sylwetki przez 143 dni czy mi się uda zobaczymy . Można powiedzieć że mam już dość bycia grubasem , każdy ma zdanie o swojej sylwetce , moja się mi nie podoba bo żadnym względem wiec postanowiłem to zmienić od Wtorku .

Dlaczego od Wtorku a nie Poniedziałku ? 

Dlatego że mam awarie ręki to znaczy mam rękę w gipsie ale na szczęście to nie złamanie . Wtorek i ruszam do ciężkiej pracy nad sobą .

Skoro Zmiana sylwetki musi być też i sprzęt ;>

Pokaże wam na jakim sprzęcie będę ćwiczył , od razu podkreślam że nie jest to siłownia tylko moja zwykła siłownia w domu . Chciałem korzystać z siłowni która jest odemnie jakieś ok 5 kilometrów . Mam swój sprzęt więc będę ćwiczył na nim co się znajduję w moim sprzęcie to :
-ławka kulturystyczna
-modlitewnik
-wyciąg
-obciążenie w osłonie
-gryfy ( prosty , łamany oraz dwie hantelki )
-orbitrek
-drążek
To jest mój cały sprzęt na którym będę ćwiczył zmianie może ulec wyciąg ale to w dalszych postach , zdj moich sprzętów ukażą się w wtorkowym poście .


Kolejna sprawa to dieta i suplementacja ( nie żadne sterydy !!!)

Chciałbym ten temat omówić osobno i on się znajdzie w poniedziałkowym poście razem co jem oraz jakie suplementy będę używał , jeśli mi przyjdą do poniedziałku wstawię zdj .
Dietę zaczynam od  Poniedziałku :>

W tym pytaniu wyjaśnię dlaczego po prawej stronie na blogu znajduje się :
-Moja Przemiana
-Wskazówki Dla Kobiet
-Wskazówki Dla Mężczyzn
-Wskazówki Ogólne
-Jedzenie 

Zacznijmy od początku czyli Moja Przemiana tu znajdziecie moje zdj sylwetki , suplementację , moją siłownie pomiary jakie mam np , bicepsu o ile się zwiększyły itp .
Kolejne to są Wskazówki dla Kobiet/Mężczyzn a tutaj znajdziecie porady związane co robić  popranie suplementy jakie używać oraz jak się zdrowo odżywiać żeby mieć mega zajebistą sylwetkę.
Wskazówki Ogólne będą dotyczyły wszystkiego czego nie robić , nie pić i czego najlepiej nie jeść itp 
A ostatnim będzie jedzenie czyli wrzucam wam rożne przepisy jak przygotować i kiedy jeść . 
Kontakt możecie ze mną nawiązać przez Facebooka :)

Treningi :)

Będę ćwiczył narazie 3 razy w tygodniu czyli będą to dni Poniedziałek , Środa i Piątek . Moje treningi będą odbywała się w godzinach wieczorny , wiadomo szkoła itp. 

Cele i X Przykazań na Siłowni :>

Moim cele jest Budowa Masy oraz Powiększenie Mięśni .

Szukają ostatnio po sieci jakiś ciekawych artykułów natchnąłem się na tak zwane 10 przykazań na siłowni .

I Rutyna to wróg ciała i umysłu- monotonia w treningu, odżywianiu i w całym naszym życiu sprawia, że nie czerpiemy z tego przyjemności. Robiąc coś z przymusu/przyzwyczajenia nie osiągamy takich efektów, jak to co sprawia nam frajdę.

II.Jakość nie ilość- godzina na siłowni, poparta solidnym i poprawnym technicznie treningiem jest cenniejsza, niż 2 godziny z długimi przerwami między ćwiczeniami i pogaduchami. To samo dotyczy samych ćwiczeń. Gdy nie masz już siły na kolejne powtórzenie, nie wymach** całym ciałem, żeby je wykonać. Zamiast muskulatury możesz się narazić na kontuzję, lub na śmiech kolegów.

III.Jesteś tym co jesz- żaden trening nie przyniesie efektów (pracując nad masą mięśniową, jak i nad szczupłą sylwetką), gdy będziemy jeść wątpliwej jakości żywność. Odpowiednie proporcje, regularność, ograniczenie nasyconych tłuszczów i prostych węglowodanów znacznie poprawi skuteczność naszych treningów.

IV.Na 110% swoich możliwości- ten popularny slogan niesie za sobą bezcenną prawdę. Moment w którym czujesz, że nie podniesiesz już ciężaru, czy też nie przebiegniesz kolejnego odcinka trasy to znak, że trening się dopiero zaczyna. Po przekroczeniu tej bariery dochodzi do mikro uszkodzeń naszych mięśni, co powoduje, że rosną. Podczas biegu płuca przechodzą moment kryzysowy, a gdy go przezwyciężymy wchodzą na wyższy bieg. Wtedy wyniki nas mogą usatysfakcjonować, a rezultaty przychodzą znacznie wcześniej.

V.Nie szukaj wymówek- dzisiaj nie idę na siłownie, bo boli mnie głowa. Nie odpuszczaj treningów, bez poważnego powodu, gdyż regularność jest kluczem do sukcesu. Nie chodzi mi o to, żeby trenować z gorączką, ale błahostki odrywające nas od ćwiczeń powodują, że tolerancja na odpuszczanie sobie niebezpiecznie wzrasta.

VI.Nie zaniedbuj odpoczynku- pracujesz, trenujesz, uczysz się, dlatego Twoje ciało i umysł potrzebują czasu na regenerację. Wówczas Twoje mięśnie się odbudowują, a umysł odpoczywa. Dlatego tak ważne są dni beztreningowe, oraz dobrze przespane noce.

VII.W kupie siła- trenując ze znajomymi pojawia się pierwiastek rywalizacji, wzajemnej motywacji i pomocy przy niektórych ćwiczeniach. Ważna jest też obiektywna ocena naszej techniki, przy wykonywaniu ćwiczenia przez osoby trzecie.

VIII.Dbaj o zdrowie- sport to nie tylko droga do pięknej sylwetki i większych możliwości naszego ciała. Poprawnie poprowadzone treningi to gwarancja lepszej pracy serca, niskiego poziomu cholesterolu itd. Szczupła sylwetka ułatwia wykonywanie codziennych czynności, a regularny wysiłek dostarcza nam solidną porcję endorfin.

IX.Nie bagatelizuj bólu- lekki ból to może być sygnał, że ćwiczenie jest wykonywane niepoprawnie. Natomiast silny ból to oznaka, że powinniśmy dzisiaj już sobie odpuścić, a w razie konieczności odwiedzić lekarza.

X.Sport to nie ograniczenia, lecz wolność- dobierz sobie taką dyscyplinę, która sprawi najwięcej satysfakcji. Nie licz skrupulatnie kalorii, przebiegniętych kilometrów, przerzuconych kilogramów, bo możesz zwariować. Trzymaj się ogólnych zasad i wskazówek, ale pozwól, by to organizm Ci dyktował warunki.
Wszystko ładnie pięknie ale nie podoba mi się punkt ,, III " dlaczego ? 
A to wam już wyjaśnię w moim zmienionym punkcie :) 

III Dieta- w dużej mierze to klucz do sukcesu, lecz musimy pamiętać aby nie stać się jej więźniem. W diecie dużą rolę odgrywa nasza Psychika i spokój świadomości że nie jesteśmy na niej, przykładem może być fakt jeśli udamy się na odwiedziny do rodziny i zaproponują nam ciasto to czemu nie skosztować mamy obliczony swój bilans kaloryczny makro składniki również, a należy pamiętać że jedno ciasto nie zmarnuje nam efektu końcowego jaki chcemy uzyskać. Należy pamiętać że mamy wokół siebie znajomych, bliskie nam osoby które mogą ucierpieć przez nasze chorobliwe trzymanie diety, pamiętajcie liczą się Tylko kalorie i makro składniki jeśli kumpel zaprasza nas na pizzę to idź tylko wlicz to w swój bilans :)

Jeśli macie inne zdanie na ten temat , to komentujcie pod tym postem i podzielcie się swoją wiedzą :>



Na sam Koniec Moją Największą Motywacją jesteście wy jeśli was nie będzie to będzie kicha więc zapraszam do :
-Obserwowania Bloga
-Udostępniania Postów
-I Lajknięcie Profilu na Fb by móc dowiedzieć się o nowych postach , jeśli nie chcecie to nie zmuszam mamy wolny Kraj :> 


Pozdrawiam Wilczek Auuuu :D

                                                      

Komentarze

Prześlij komentarz