Żywność, zioła i suplementy diety, które wg badań zabijają raka bezpieczniej i efektywniej niż leki ! Czy to prawda ?


Hej Kochani w dzisiejszym poście mam nadzieje , że trochę podyskutujemy ;) Szukając informacji na temat diet suplementów itp trafiłem na taki  o to nagłówek :

Żywność, zioła i suplementy diety, które wg badań zabijają raka bezpieczniej i efektywniej niż leki !


I o to przykłady z tej strony :)

Dieta bogata w surowe warzywa i owoce jest najlepszą prewencją, a także potencjalnym lekiem na raka. Jej skuteczność zależy jednak od stadium choroby oraz tego, czy organizm odpowiednio trawi i przyswaja składniki odżywcze.


Wiele badań udowodniło, że borówki, winogrona, brokuły, warzywa liściaste, czerwona i żółta papryka, czerwona kapusta, mniszek lekarski czy buraki mogą nie tylko zapobiec powstaniu nowotworu, ale także niszczyć komórki rakowe. We współczesnej diecie jest zdecydowanie za mało świeżych, surowych produktów.

Zioła i przyprawy
Liczne badania wykazały, że czosnek, oregano,  goździki, papryka cayenne, cynamon oraz imbir są również skuteczne. Połączenie tych przypraw z surowymi warzywami, czyni terapię jeszcze bardziej efektywną. Rób regularnie sałatki z dodatkiem świeżych ziół i przypraw. Szczególne polecane jest łączenie kurkumy z czarnym pieprzem – jest to silny duet antynowotworowy. Kurkuma jest lekiem na wiele chorób, ale jej wadą jest, że jej składnik aktywny nie jest łatwo przyswajalny przez organizm. Pieprz czarny zawiera piperynę, która jest silnym przeciwutleniaczem. Pieprz pomaga we wchłanianiu substancji czynnych kardamonu o 200 lub nawet 2000%! Warto zatem sięgnąć po przyprawę curry. Zawiera ona zarówno pieprz czarny, kurkumę, jak i imbir oraz cynamon.

Ziołowe suplementy, witaminy i składniki mineralne
Zanieczyszczenie środowiska, zwłaszcza gleby, sprawia, że rośliny nie zawierają tyle składników odżywczych, co dawniej. Jeśli nie masz czasu na uprawę własnego ogródka, korzystaj z pewnych źródeł. Echinacea, olejek z oregano, olejek goździkowy, gorzknik kanadyjski, berberys, traganek, tarczyca i koniczyna łąkowa to tylko kilka z wielu roślin, które pomagają w walce z rakiem.


Jak zabić 98% komórek rakowych w ciągu 16 godzin
Nowe badania wykazały, że pochodna piołunu, artemizyna, stają się śmiertelne w obecności żelaza. Komórki raka piersi mają wysoką zawartość żelaza. Jeśli artemizyna wyczuwa wyższy niż normalnie poziom żelaza, niszczy komórki rakowe z niewielkim stopniem uszkodzenia sąsiadujących z nimi zdrowych komórek. Chociaż badania są we wczesnej fazie, to podobne efekty zauważono w przypadku zarodźca malarii, który również absorbuje olbrzymie ilości żelaza.


A co wy sądzicie na ten temat , czy to może być prawda ? 
Każde wasze sugestie i przemyślenia zostawcie pod tym postem :)
Pozdrawiam Sportowy Wilczek :D Auuuu

Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy takich rzeczy nie słyszałam i w sumie jest to dla mnie nowość. Ja sama używam suplementy i oczywiście dzięki nim czuję się o wiele lepiej. Fajnie, że mogę ja zamówić w mojej ulubionej aptece https://apteline.pl/ i fajne jest to, że całość przychodzi do mnie w kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zioła generalnie mają bardzo korzystne działanie na organizm człowieka. Ja znalazłam na przykład takie suplementy https://asepta.pro/ , które pozytywnie wpływają na stawy i sobie muszę wypróbować, bo ostatnio z kolanami u mnie problem

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz